THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 29 March 2012

andai ...

Aku berharap .....
Jika ALLAH memepertemukan kita nanti
Kamu mampu dan selalulah membimbingku
Agar aku menjadi wanita yang solehah
Yang nntinya akan menjadi bidadari di syurga
Kerana aku ingin kita bersatu
Di DUNIA dan AKHIRAT .....

Andainya kamu ditakdirkan bertemu jodoh denganku
Kamu juga akan menjadi Ayah buat anak2x ku
Jadilah Ayah yg boleh membimbing mereka
Agar mereka nanti menjadi anak2x yg soleh dan solehah
Yang dapat menjunjung tinggi Agama ALLAH
Dan boleh kita banggakan DUNIA AKHIRAT ...

Andainya kamu ditakdirkan menjadi teman hidupku
Ku berharap engkau buleh menjadi imam yang baik buatku dan anak2x ku
Menjadi pemimpin yang baik dalam rumahtangga kita
Mencintai aku apa adanya .......
Dan mampu menguruskan kekurangan ku dengan bijaksana
Agar aku dapat bersamamu hingga ke syurga ...

Andainya aku melakukan kesalahan
Janganlah aku dikasari dengan kata2x dan perbuatan
Tegurlah aku dengan kelembutan
Nasihatilah aku dengan iman
Dan belailah aku dengan penuh kasih sayang
Agar 'ikatan' antara kita akan terus berpanjangan ...

Andainya aku terlupa, 
lalai dalam rumahtangga
Ingatkanlah dengan rasa cinta
Agar menjadi tauladan pada anak2x kita
Dan menjadi contoh terbaik buat mereka

Agar 'rumahtangga' ini terpelihara ... [ dedicated 4 my future hubby inche aidil afifi ]

0 comments: